Passion-pushing yourself when no else is around! <3

I Lördags skulle vi till Halmstad och hälsa på våra härlig vänner. :)
Dock blev de inte så för mig då jag vaknde upp med yrrsel, huvudvärk från hell och ilamående.
Nu vet ni någ vad det var som flö i mig??!  = Migrän, svar; ja!
 
Så jag fick stanna hemma. Men Dagen avslutades underbart likså Söndagen! <3 :)
 
Angående min träning så blir de uppehåll i överkropps träningen i 2veckor för att sjukgymnasten m.m och jag se se ifall de blir bättre av det... :/ Jobbigt!  
 
Men man gör de bästa av situationen helt enkelt!!
Ochhhhh nu blir det
Mer Ben, mage, vader och underarmar helt enkelt! 
 
Inte någ med axlen så
Väntar jag på en massa provsvar på olika prover som har tagits på mig med.
Fått en massa blåmärken som inte har någon som helst förklaring så nu får vi se hur proven visar sig.
 
 bild på mina mönster, frisyr med. :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAAA AMEN VA F*NNN !! ;D Jag får inte glömma att säga vad jag gjort nyligen (igår)
Jag beställde min 1: super, snygga, Tävlingsbikini! = HAPPY FACE!
 
Ska bli riktigt roligt att får hem den sen.^^
 
Absolut lite fattigare men de blir det värt, kan jag lova!! ;P
 
Jag vart först skäptisk att beställa den nu men hon hade inte fler möljigheter att ta emot kunder i början av nästa år  eller senare detta året så det fick bli att beställa den nu ;9
 
Efter jobb,träning, dusch var det att sätta sig vid datorn och beställa tävlingbikinin. =D
Höll på hela kvällen igår kv med beställningen för att allt skule bli bra oh inga missförstånd skulle ske.:) .
 
Så nu är jag och hon helt överns om hur den ska se ut och va. <3 fun,fun.
 
*Bodybuilding is not a sport for a couple hours.  It`s 24 hours work.
Its a life style.<3<3
 
 
Take Care <3
See yaa!!  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0