Just a thought! ^^

Några  dagar har gått, och några gympass senare sen sist vi sågs.. ;))

****************************************
De jag redan gjort är, duschat, frulle, lagat kycklingen, och matlagning till mig, samt diskat och gjort vid mig. ;)  Nu sitter jag här och blogar! :)  
 
I dag är dagen följt av möte med chefen för info och tid om fler jobb, mer jobb till mig alltså! =))
mer matlagning, och annat fix senare i kv.
 
Men efter mötet blir det ett BEN o& magpass på gymmet!! =)
sjuk träningsvärk sen förra benpaset, som vart i Fredags. =)
Dock kan detta benpasset  bli påverkat idag men då får vi skystera om och kör ett pang på pass från andra vinklar som behöver mer känga!!
 
*bara o köra* - - when you do exercise do realy exercise and NOT sitt on your bat tolong and think you exerciseing, because I promise that the weight not gonna go up themself and exercise for you or
HIT you in your face ! ;))  
Just a thought! :)  
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dax för lite förändring, angående mitt hår!
Då ska jag ändra min frisyr till nåt helt annat.....
En hel färg genom håret ;p samt en lite skystering på frisyren.
Men om skysteringen får ni veta mer om
nånannan dag. ;)) då färgen och allt är 100% ! :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu Maddes käk! :)
  kesellan där är ej omrörd än. :)
lax,grönsaker och Sportwasa.
Lördags sconse:
med ägg då.
spaghetti o omelett med mix-grönsaker.
 
Take Care and I will See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0