Dax igen!! :)

Dax att börja blogga lite nudå. :9
Inte möt att skriva om för utom de vanliga så som min träning och jobb och mitt liv helt enkelt... ;9
 
 
Men idag blir det inte möt skrivande utan bara lite bilder och lite info.
färgat hårt, klippt mig, alltså införskaffat mig en ny frisyr! ;)
 
  


 så nu vart de hejdå till 2färgade jag. (för ett tag iaf) ;)
 
På bilderna har jag luggen antingen åt sidan eller upp och på sidan;) men menningen är att luggen skall vara rakt  framm nu . ska ta ett foto på det med nån gång.
 
Imorgon ska jag raka till mönstret på ena sidan, växer fort. ;S
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
mm protien pannkakor I helgen med sirap = mumma! ;PpP
Kyckling, svamp, gurka, + Wasa knäcke Sport.
 
 2 nya tuggimi. Mentos 3 med 2loika smaker, men de pallar jag ej skriv ner här en gång till, skrev de på fäjjan. ;9
Till höger är det min nya mobil; Nokia Acha 300. :) glad!
 
Ha D jätte bra tills vi ses o hörs igen.
Take Care/ See Yaa. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0