Mjukare... Men större och bättre är näst bäst! ;-)

Fixade de inbakade rastarna i förgår, fast blev en snake-form istället för vanliga denna gången! ;-)
 
 
 
Min snygga rutor är inte hårda länngre, de var ett tag sen dom var det men nu är det  bara några månader till min tävling börjar ju, då ska ja bli hårdare än hårdast!!!!! ^^
Med andra ord - -mjuk -det är jag men mycket bättre på mina svag-områden!!!
*And thats the right way to go in BB... or would I say CBB* ;)  
 
Sambons gryma arm!! <3
 
DC nästa helg nu sen är det LP där näst! ;D hell yeah!
Fun,Fun!
****************************************************************************
Nu sängen, i morgon börjar mitt 5:te vikariejob .;)  i Valje!
See Yaa!!

Kommentarer
Postat av: adam [email protected]

i like seeing your updates. I was following you on bodybuilding.com until i found out that it was a fraud someone stealing your pics and claiming to be you.
i see this person is still claiming to be you on some other sites. not good. anyway, i love seeing your pics and updates. you are a true inspiration.

Svar: Yes, It`s fraud..... And I`m so tired of it..... This is the real me... Thank you I do what I love to do!
Madelen Nilsson

2012-11-25 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0