Seven days left!!!

Gud nu vart de länge sedan jag vart här inne.... ! ;0 =)

Skulle bloggat iförgår, men vårt modem slutade funger så de blev inte publicerat... ;/
Så ber om ursäkt för fördröjningen. ;P

*Only seven*7*days left* B-)


Varit mycket poserande, och cardio nu de sista veckorna. Like you know, ;)
Varit en i "gänget"  bland pensionärerna på morgonkvisten på gymmet ett tag nu så nu är jag känd bland dom med... ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommer lägga upp olika bilder från olika dagar på nån posering, så ni vet varför jag skriver datum.

05/12-2012  05/15-2012 

05/10-201205/08-2012

     veins ;)
05/16

I dag känner jag mig tajtare så mer biler på bättre form de kommer sinom tid. ;D 

Ha De bra! :)

Se Ya!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0