Tomorrow is MY *day* !!

YYeahhhhh! =D fy fasen vad kul,

nu är det sista dagen inför fotodagen som jag nu deffat inför i 3månader. 

Många slit o släng på denna kroppen må jag säg! ^^

Men får ge den en riktig vila nu efter deffens *D*omedag nu!
  B-) 



Dock, undrar jag hur de kommer känns... När man har tränat 2-3pass, intensivt så länge, o hållt en

kost utan ätedagar så länge... (hänt innan men man glömmer varje gång + att man hela tiden

uppnår en annan nivå så de brukar aldrig kännas likadant). ;/ :)

 Får ta de lungt med att komma igång med både träningen o framför allt ätandet, tror jag.
 X)



Bilder kommer tas både på gym och i fotografens studieo, Serny P studio.
jag kommer va kläd i hootpaints, o en top överdel, i gymmet och Bikini i studion!

To my photoshoot. Hootpaints and toop and Bikini. 

-----------------------------------------------------------------------------------
!!!!:0000 :( :/ Ska inte låta detta förstöra hela dagen....

MEN fick nyss höra en otrolig tråkig och barnslig Nyhet ...

*Genom att fatta mig kort så, blev de ändrande planer imorgon helt enkelt! 

Helt ofattbart hur folka -MÄNNISKOR KAN

BETEE SiG MOT ANDRA MÄNNIKSOR! :SS 

Nån J*vla måtta får de väl vara!!! 

----------------------------------------------------------------------------
 Så.. färdig skällt!!                :)

------------------------------------------------------------------------------


Längtar tills jag får fylla på i morgon nu... =DD ;P



 arm idag 05/23.. ;) imorogn efter påfyllningen... who knowes?? :D
Yummmmm =  X)

 hahahaha. ;P 


Kommer bli en awesome day!! *Always think positiv-thoughts* =0)

05/22kv:s Cardion i skogen!

 i dag efter min 1:placering av brunfärg, påväg ut för Cardio allmost den sista. =P

Nu väntas efter nästa mål ett strechtpass+poseringstjech i bikinin bl.a. o lite mer Cardio! 
Sen kan jag layback lite tills 05/24 kommer!!!!! :))))) 

Ps: *PÅ MIN FÖDELSEDAG* `.´


Have a great day!
See yaa!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0