wow, sicka sug... :SSS

mmhm.... sug på allt sött o gott som finns! ;P mmhm, nu börjas det! ;) extra av allting o lite mer nån gång i månaden!

Men jag gav mig fan på att jag inte skulle trycka i mig en massa skit nu 1dag innan lördagen, vilket hade då gjort att jag ej hade kännt för att unna mig på de sättet o.s.v.

Så en jädra massa bär o frukt har de varit i dag!!! ;P OOOOO sicken TUR ATT JAG ÄR SÅ GALAEN I BÄR O FRUKT SOM JAG ÄR, annars hade de ju inte varit likia gott... :/ MEN DE VAR DET!! =P


Min sambo har rakat av sig håret igen nu! ;) mm sexy! ;) enklare o o snabbare säger han, o de är la såååå sant de!!!  hehe I know... ;S


vilodag i dag... Kanske tur?? då jag vart såå trött i dag, o försov mig i morse! =0000000 men de gjorde la inget, för jag hann tamed FANNNN ändå!!! =DD



Fick mail av en fröken som har hand om body.se vinnarna i body open igår o undrare vart dom skulle lämna pokalen någon stans!!!! ? =DDDDD soooooo häftigt!!

så den kommer någ ibörjan av nästa vecka... I think.  *jag är vinnaren i bodyOpen 2011 i byggning* - häftigt värre, o en pukla på det, inte pjåkigt, inte alls så pjåkigt! =PP



Matbilder från 3av mina mål i dag. ;))




Soo I wish everyone a great week and a great evening too!
take care and I seyaa!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0