Tyvärr/tacksam/Uppskattas! =Laddad!! :)

Ganska roligt hur folk i allmänt kan betee sig och människor bland befolkat av nära o kära kan betee sig..... 
Alltid lika förvånad att människor inte lär sig, och att vissa inte kan acceptera andra.... 

Men de är någ därför att vissa är gjorde för att, t.ex hjälpa andra... Som förstå, o allmänt stödjare. Och vissa andra knappt kan betee sig allmänt mot varandra!  

Men att dörrarna alltid stängs efter sin uppväxt o på visa håll stannas vid tonårsåldern, är sorgligt.. Och tvyärr aldrig kan SE vad, hur, vem, o.s.v. förändras och byggs upp som person. tycker det är riktigt synd och lite av en besvikelse. Tyvärr... 

Att jag då vid sådana tillfällen tar mig i ack att verkligen grubblar på vad ja verkligen har som betyder nåt för mig och vad andra verkligen tycker o tänkter om mig, att sakna och verkligen uppskatta det man har och tar denna stora kärleken i ackt och alla dessa kunskaper, männiksor i stor uppskattning! 


///////////////////////////////////////////////////////////////////////
YA,YA,YAA i bland är jag la allt tvungen o ventilera med, vet ja!! ;)
 
Ingen träning i dag... Ba Cardio-tur, PW-faktiskt.. ;) japp inflammationen har givet med sig nu, änteligen!! ^^

PLus att de har varit kalas hos min goaste Morfar i dag då han fyller 85 år !! =)) Ännu ett stort Grattis till honom!! <3

 
:)) 

All flämtade efter tårta och lille jag åt min lunch box i lugn o ro jag!! :) 
Jag vet vilka resultat jag kan få bara jag håller i, länge någ... PLus att all "mat" kommer ej försvinna, bara vara ännu godare efter längre väntan... ;P 



 Yaehh I`m fit for fight för cardion o axelpasset tomorrow baby!!! ;D

Nothing can stop me for doing my thing and to be the best I can be as person, as my shape and ofcourse the mental-mind!! 

///////////////////////*(I) am (YOU) are your own motivation!! */////////////////////




       *******************
//////////////////////////////////////////////////////////////////



Take Care and I will Se Yaa!!!! 
Bye.... :)

  

 

 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, mammy här, läste din blogg, vet inte hur man skall tolka den,vem den är riktad till.??? MIG? SYSKON? el allmänt bara.

2012-03-26 @ 10:14:19
Postat av: Me, me, me;))

Nee men hej!;) detta vart inte pikat till någon utan bara funderingar och allmäna känslor...

2012-03-26 @ 21:06:11
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0