pecsen, magen, benen, ... = helheten! Mmm kan de bli nåt. ;))

Hell yeahhh, vilket perfekt läge då! ;) Bloggens funktioner fungerar nu igen!! Gytt!


hm, jaa vart skall man börja nudå..... ;S


I`m always fit for fight*** ^^ men de vet ni la redan. :))
Mycket på gånga nu...
2 vik-jobb nu, o en praktik.



Tjechar ut.b.ngar hela tiden då jag inte jobbar, på nåt av dom. ;P Sen är de la träning o förberedelser för resten av
slanten!! 



Thats life... And I love it!! Älskar dock inte att få kämpa livet av mig fört varenda krona som ändå inte verka räcka till, men att jag får träna och köra mitt race resten av tiden de älskar jag..!!! 

*fattas bara shyvnx-bebisar med* !!!!!!!!! <3



//////////////////////////////////////////////////////////////////////

Har fått till att, på planer nu inför sommarens början... !!
yeah, precis som har med Träningen att göra såklart!! ;))
En sak är riktigt säkert iaf och det är att ni inte har sett de sista ifrån mig! ;D nehää da, låångt ifrån... :)) 



Grymmare form = Grymmare disciplin - its my goal baby!!

 puklan för vinsten i Body-Open tävlingen!! 2011-klass Damer!! ;)) kommer ej ihåg ifall jag har vissat er denna, Om inte så ser ni nu. :D 

///////////////////////////////////
 Magen för 3veckor sedan.(annan kamera dock)
 ,  magen nu i veckan.  bara början på den magen kan jag säg!!  Nu har den varit aldeles för slapp för länge! ;) 

/Ps: har en känsla av att detta blogg inlägget komme va lite, lite långt i dag. ^.`////

 kall o noll tryck där, hm hemskt va liten bissing ja har då. ;/ !


   Pecsen de kommer alltid snabbast när jag tajtare till mig, och magen dock!
Benen börjar verkligen ta sig, jämfört hur de burkade vara. Ska bli spännande o vissa upp dom med sen! ;D 


köpte nya skor i går, kändes as bra att de med gick som planerat nu! 
Köpte ett par till ( de är la SJUKT vad billiga vissa skor är på, rätt affärer) när man inte möt money har så får man ta de man finner i nuläget! ^^

AAapptss,
har såå mycket "skit"/grejer att säga men som jag inte får säga än....
mmmm, så är det!! ^^
 

Take Care and I will se yaa!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0