Dont say something that you cant do...!! show what you made of!!

Efter natte jobb till 11.00 i dag så vart jag seg, i kroppen.. o kände mig en anning möt hungirgare i går kväll en vanligt..  bestämde mig för att släcka törsten o suget med en Cola Zero!! ;PP


Inflammationen
(vilket det är, garanterat) i båda vaderna, framsidan brevid skenan. Är väldigt påstridig, o tar mentalt på mig när jag går, rör mig normalt... Behövs inte möt för att "dom" ska säga till! :/

såklart tar jag inflammatoriska tabletter o vilar från PW:en... !!

Såå absoult ingen mer powerwalk och ingen Vad-träning nu.
Får var uppmärksam o tänka mer på hur jag ska göra visa saker typ som cardio, 


***********ps: fått mitt nya protien nu o lite mått o gott! ;P


Kör cykling nu ist för PW. Går det med, 
ba så in i helvetes jobbigt!! ;P då de inte slutar brännas i låren, nej.nej dåå...
Utan den brännande känslan sitter kvar till jag stiger av cyklen... ;S
GGggggggrr. ;)) 

vart på kvavlet att vila från gymmet idag, då skenbenen värkte som fan o ja kände mig allmänt trött av frustration o "kroppsmässigt, vissa delar....


Men körde ett benpass ändå! :) Ett special pass, då de inte skulle påverka skenbenen alls, knappt! 
////////////////////////
Fram o back, blandat; uppvärmning på bensparken o rakamarklyft, samt stretching. 

4*set 9-12reps benspark superset med rakamarklyft.
4*set 9-15stående bencurl superset med raka marklyft.
3*set 9-12reps liggande bencurl superset med utfallsgång, 

Specialare-liknad knäböj, 4*set-912reps då man står brett med benen och med en tyng vikt mellan benen o kör böj ända ner till marken.(tar möt gluten-rumpan baksian, samt framsidan med! 

Ytterligare benspark, med ett ben i taget, 3*set 12-15reps superset med liggande gluten,press-curl!
HeEpP HeEpP, !! 

Mage superset; liggande crunches på bänk, med liggande crunches åt sidan, 3*set 10-12reps. 
crunches i cabelcrossen med rep, superset med benlyft. done! :)) 

/////////////////////..... 
Tog ett par foto efter detta kv;lls pass,, dock för möt tryck så ser ba ut som en bulle.. ;P









 Good food gives good results, tss ;)) - and  much more to come baby!!! 



Take Care and I will Se Yaa!! :))

  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0