When is it your time to shine!?

Hajj everyone! :)  Long time now seen.  

3 veckor och 1 dag sen min fotodag, och gibetvis Några kilo sen. yeah! ;))  



2 *test*-gympass på 3veckor nu.
+ Det de gympasset i går.... =DDDDD




Resultat; My body feelt better.
               I feelt stronger.... :-)
               btw; WAS STRONGER! ;-)
So look up everyone. ;_) Becuase soon Ì`ll will bee at my best again! 
Or will I say be better than before. ^^



----------------------------------------------------------------------------------

Biceps & triceps blev det igår. + lite mage  ! 
som jag precis nämde precis så kändes de mycket bättre nu än innan. ( förstårligt) ;S 


Kändes starkare, war starkare, men ännu inte på top.... Så nu drömmer jag ju på! ;))) 

Sao att säga;
kunde de kännas så som det gjorde igår när man inte är på top än så har jag garanterat ett
par härliga gym-timmar framför mig, när jag verkligen är på topen..!! =D 

Sooo Just  saying..... you
Must just love it , baby!! <3 ;_)

----------------------------------------------------------------------------------

Food pictures and C&m

 Pannkakor utan socker och transfetter på 10-15min. Comeing up! :-) 

Recept:

Visp, Skål, stekpanna, rapsolja. 

Ingredienser; 

Äggvita, proteinpulver mitt; MicroWhey active, kokos choklad smak i.
Och sist men inte minst Havregryn. 

Detta kan göras i små och i stora lass. Får bara tänka på att smeten inte skall bli för grynig, 
grynig pågrund av havre.g.en. utan mer lagom ihop sittande smett. (dock inte rinnig) 

* Jag gjorde ett test på lite sats så här;

1: Skål, 6vitor
2: 1/2dl Pp (proteinpuler) 
3: någre droppar sötningsmedel ( dock inget måste)  
4: Havregyn ca 1 1/2dl 
5: Vispa ihop tills smetten sats sig. 

Sen, steker du dom med Rapsolja. 
btw: VAKA över dom då de tillagas snabbt. På Högvärme i stekjärnet. :-) 

färdiga på tallriken ser de ut såhär;  

Serveras med 100g hallon n(valfris bär) med Kesella blandat med Jordgubbssaft (funligt) el vildabär smak. :) Jag blandar alltid 250g kesella/kvarg med saft sen tar vad jag vill ha på dom. 

Imed proteintaget i dom redan är högt då mitt pp innehåller 25g protein i en 1/2 dl så behöver man ej ta 250g kvarg. btw: men de gör jag för det är gott, så.... ;PpPpPpPpPp

-------------------------------------------------------------------------------------

  

Ofsesone photos ;-) yummmmmm! 

-----------------------------------------------------------------------






Have a good day in the rain.... ;_) 
btw; now its time to get bigger baby.!! 

See yaa!!



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0