Mitt 1:a youtube klipp!! take a look. ;-)

sådär ja, där vart mitt livs första videoklipp ute på youtube, ;_) sao tänkte att ni med kunde få se det nu när hel världen kan det.. ;PpP

http://youtu.be/43TfztWgzT4 

Filmar när jag kör 1 set schrugs. :-)

HAHA nu när styrkan börjar ta sig, så är detta bara början. ;-) såå video klipp kommer det o bli mer utav... Tror jag! B-)  

Här är ytterligare videoklipp men på min sambo som kör biceps curl. :-)

http://youtu.be/JJUFvo2xnew 

http://youtu.be/E1J4z6MzUpo 

------------------------------------------------------------------------------------------------------
2dagar + til vi åker till Alingsås, för o dra till Alströmtrofen! :_) Där Kristoffer Jonsson skall tävla för första gången.... Änteligen ska (vi) jag får se min glöd glänsa uppe på scen. =)))

Tänker mycket på vad jag ska ha på mig... ? ;)) typ planen vart o schoppa lite till nu innan vi beger oss av dit på fredag men skattepengarna har inte kommit, btw; lite extra money till kläder vetja! :_))


OCH naejjjjj. JAG ÄGER ITNE MYCKET KLÄDER.
och..... Jag avskyr o köpa brallor då jag har så mycket bekymmer med att hitta några.....

För antingen åker de inte upp för vaderna. Och när de väll passar där så passar de inte mig i höften,midjan...  rumpan... :// jätte stort glapp... ;S


Så jag slänger väg en fråga till bodybuilders... Vart hittar ni jeans?? och vad har ni annars på er.. ^^ för jag kan mest ba använda mypysbrallor eller träningsbyxor... Snälla giv me some answer.!!


Take Care!!!! :-)
Hvae a good one, day..! :-)

Men Men.... snart sååå...!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0