Tror jag ska lägga maj vid TV igen!^^

o slumra till vilket de nu känns som de ska ske igen... ;9
 
Var ledig från jobbet i Lördags så jobbade nu i går, (natt) med tecken runt imed det är ett
24timmars arbete.

från 11.30 På Söndagen till 11.00 i dag, men imed vi hade ett möte i dag/morse med så vart jag hemma halv tolv typ.

Men Natten På Tistlen (där jag jobbar, heter så) :)) Kunde ja slappna av lite mer så blev lite mer sömn, Like 5-6timmar, Lite mer än 5tim tror jag de vart iaf. :)

Hursom helst tar detta på krafter... ;)

Och helt j*vla ombyt på dagarna blir de med.. ;-/ För mig känns de som Söndag fortfarande. ;S

hihi oja man/jag lever kvar i den dagen man började jobba på jobbet.

..... Med andra ord saåå kommer denna veckan kännas helt wierd! ;PpPpP

------------------------------------------------------------------------------------------------
********
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen deffens slut för 2veckor och 4dagar sen har de mesta dels vatt VILA från topp till tå...
Gjort 2 st test pass.

Ett överkroppspass då alla delar ba kördes/kändes igenom med vikter 
för o se hur pass kroppen känner sig. 

Och ett benpass,mage, kördes igenom....;)

Kan säga att den mentala biten skötte den stora delen då (som jag nämnt) kroppen/"benen" inte
heller återhämtat sig,


Men jag körde skiten ur dom....!! ;PpPp 

Stod och skakade i benen vid settet o på körning! ;0 ;)))

Smått kände jag att styrkan hämtar sig så trycket o.s.v. i setten vart bämmm! B-)


Så redan i Söndags efter den 24/05 vart de ett överkroppspass *test*
och Tordagsen där på test-körde jag ben o mage. !!!!

Detta = sjuktttt med T-värk o benen och
mage!! =0 helt f*cked up vad de fortfarande sitter i... 


Nu efter helgen o efter torsdags passet så blir de mer vila, Har man kört en riktigt hård tömning/ hård deff, kört hårt på kroppen så behöver den braa med vila!


ps: gäller nu för mig att känna mig fram. :)) drar i mig så möt mat, mat,mat = mer energi 
men mer vila... and its sucksssss!!!!! ;((




Men jag vet vad min kropp behöver..... och är jag dumdristig nu så får jag smaka på det sen. Kan jag lova! 

viDå har jag ett problem... ;) ) 
----------------------------------------------------------------
 

SER NI VAD DETTA ÄR!? ;PpP en avskuren Banan, den var rutten, så skar jag av en bit då detta ledsna ansikte visade sig.... ;D

Hade burnch i mammas hus med alla sykonen i Lördags.
Och Filmkväll med syrran o hennes pojkvän. Sen kom den älsta brodern o ville också vara med.. ^^

aja. ;)

Bettan på jobbet/räddaren (en av alla tre då) i nöden! ;)


 macka,Pd, jordgubbar med grädde o vann ;P
dock frysta jordisar. :( men de gick med ner! ;P


 syns att merr maten kommit in i systemet! grow baby, grow!!! ;DDD
så nu tar jag mina vita-skinande tänder o avbryter detta inläget för denn gång. ^^



Ha D gott!
Take Care and I`ll will See Yaa all very soon again!!! :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0