Uppdatera :) / 2013!!!!

Saknar denna hårda  mage.... ;)
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;P And 2013 kommer blir mitt hårdaste år! B-)I`m  gona be much harder then I was 2012- and much more harder on my legs..MUCH MORE!!! *2013* My YeaR!!!!  
 
Efter nyår så sätts det igång med en deff igen, mot Tävling-Alströmertrofen! 2013 är mitt år! :))
 
Min dator är fortfarande iväg med andra ord inte fått tillbaka den än så har inte kunnat skriva och hållla bloggen igånga riktigt.... Lite fäjjan blir det då o då från andra datorer men inte lång varigt...
Men när jag har fått hem datorn så kan jag börja uppdatera igen om vad som har hänt och mer om allt möjligt men mest Bodybuilding.... .... ^.`
Så Som... Lite vikt, Och dessa UNDERBARA centermetRAR runt bicepsen, vaderna, rygg som har växt ståtligt ;D  tchohooo för det.  ;pPpPpP
 
 
Have a awesome evening now then...... :9
Take Care.  See Yaa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0