RIGHT!! ;)

tjena tjabba hallo!!!
 
Hoppas allt är bra med er!
Gårdagens pass vart Hamstring and Qauds!!! ;)  (love benpass) :))
 
I dag var det rygga f*nken så de hete DUGA... ;)
Början va förra veckan gick var det ett "hårstrå" ifrån att min axel gick ur led.... :000000
som tur va så gjorde den inte det men de var väldigt nära....  :(
 
Pågrund av detta så har jag inte kunnat köra överkroppen alls sen det hände, ;s Jo armar går bra då de inte påverkars av det på de visset....  
 
Iaf... Haft/ har forfarande ont i den o visa rörelser kan jag inte göra än MEN den är på bättringsväg nu....
Och i dag för första gången på 1 veckas tid kunde jag köra rygg igen! :DDDDDD *dock lite andra övningar då jag inte är 100% än.
 
Och om jag nu kommer få en dum fråga som, du kan ju inte träna när du har ont?? ee naj!  men jag kan träna det som inte gör ont RIGHT! ;D
 
Bilder från gårdagens gympass + dagens!
denna är dock från förra veckan. :)
 
  
 
ha de bra/ take Care and I See Yaa!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0