Innan nattajobb blir det... ;)

Matlagning, packning, och givetvis träning... + lite av Ally Mcbeal serien.=)) love den serien! :)
Hamstring and Qauds  again and calvs and stomach today!!! =D
 
Jobbade Ef.m/kväll i går så de blev träning efter jobbet igår ist för träning på morgonen. Funkar as bra på kvällen med... då man är nästintill helt själv. ;D
 
 
Sen min axel höll på att hoppa ur led så uppfann det sig smärta (givetsvis) men jag har aldrig varit så nära av att någon del av mig hoppar ur led så... Svårt o tänka sig hur det skulle kännas men JAG lovar not nice.  :s
 
Iaf.... testar mig för nu för att se vad som fungerar att göra igen... Vanliga pressövningar (av vissa slag) som bänkpress, de  går fortfarande inte...  men ´vissa fleys övningar och andra ress övningar fungerar dock. :)
 
sittande press övn går aldeles utmärkt så med andra ord jag testar mig försiktig fram o kör skiten på det jag kan göra helt enkelt....... !
 
Igår då jag körde bröst så fick de bli ite andra övningar än vanligt....
Gick jättebra! :9)
 
Blev crosstrainern i slutet med då jag vill pressa lungorna (har astma) så det är något jag bara gör för att pressa dom.... Kan man kontrollera andningenrätt på en intensiv nivå så kan man kontrollera astman mer. :))
 
Nån bild sen igår kväll vid 22.00 tiden. ;)
 
 
 
 
Take Care and I See Yaa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0