wow vilken värk... :S

Man ska va nogran med sina val och sina förbedömnningar....
De kan va farligt o tro att man "kan själv" - o i slutet har man gjort sig en björntjänst.

Visdom... Kunskap... Nyfiken... respekt... lönar sig! :)


Körde baksida ben o vader o mage i går.... Sjuk träningsvärken smygit sig fram nu till kvällen. Woow viken n n n träningsvärk! B-)



 
Yeahh baby hit thouse calvs hard!!! B--)))





Sökt jobb som en galningen i dag med...
Möte med arbet.f.m. fått visa saker uppklarade nu.... Gött!


I morrrnbitte är de tvätta-f**n som ska tas,
(de första som görs) sen lite coffie, frulle o morgonfix, jobbsökning, gym osv..... :))



*********
********
*******
******
*****
****
***
**
*
*
*
men gissa vad jag gjort i dag då!! ;))
Jag gjorde mig en protiendessert med päron och äpple. ;PP

MM va gott de va då!! XP  fattades ba en vaniljkräm till!! =P fast på de braiga sättet då. ;P



 denna med Hallon och casienprotien.

 denna med vanlig vassleprotte med äppleo päron innan ugn!!;)

 and wolaaaa B-)

Måste ba testas... =O


SAÅÅÅÅ sjukt goood! ;)

 o wola på talriken. ;D


*as god* änu en gång!!


Take Care and good night! :)) Ps: i dag var det 1: programmet av Biggerst losser på tv... 
                                                 OOoo va berörd jag blir av såna tv:i program ibland aså... :/

Se Ya!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0