Yummi!!!

Jag mår bra,
*****
Härligt. Vid ett valfritt ord-Makona Matata!! B-)

Dagen har varit lång.... men inte som den inte brukar va. ;)


Ingen stryketräning för min del.
Men min sambon körde på som bara den...
med andra ord de gick riktigt bra för honom i dag! ;)

Så min "träning" för dagen blev damma, damsuga, *laga mat* - like always! ;D


Sen har jag suttit ute på platsannonsen(erna) på internet och sökt arbete.....

Säkert 8 arbeten som hade passat mig men slutet alltid slutet av alla annonsen skulle de vara krav

på både de ena och det andra som inte jag har... :/


Men, men *thats the why the cookie crumbles*



Fixat ihop alla upp.g. till arb.fm. i veckan....
Har fått ihop en ganske bra plan som verkas kunna smörjas till, så attsäga! ;)
Hoppas på svar snart.....


Testade ett nytt recept på en Protiendessert i dag! :)
Typpppp super god!! ;P
Körde med 2: tester i dag...

Sjukt lätt och göra.
Sjukt nyttig... ska man ha den ( som jag har den) alltså med en måltid, så är det bara till att ta kolhydrater vid sidan om så är det en fulländan måltid! :)

här är den färdig på bilden.

och här är smetten färdig och hallona i ploppade.

3stora ägg, 3nypor bakpulver, stavmixade med 1/2dl chokladprotien.

Stavmixade till smeten är skumig.

Häll smeten i en liten skål-form och tryck in frysta hallon. In i ugnen.

Ugn:175grader i 18-20 min...
Men...
Jag gillar den bäst när den är kladdig och "såsig i mitten" då är tiden 16min.

/ De vanliga  receptet är med 3stora hela ägg,
men man kan ju såklart ta t.ex ta 5ägg med 1,gula också om man vill. Det går hur bra som helst! :)) Fann, ja tycker de är asgott!! ;P 


Jag hade ris,knäcke, paprika, morötter till Protien-Desserten. ;P Yummi!! 


.... Nån dag äldre bild! 
klockan är halv elva.. :/ så its time to say good night now!!
And take Care.
Se Ya!! =D  




Kommentarer
Postat av: Dieseldoris

Ska helt klart testas! No doubt about it :D

Får däremot bli en cappuccinovariant här då det inte fanns nått chokladprotein hemma :(

2012-01-09 @ 02:14:29
URL: http://dieselandtraaash.blogspot.com
Postat av: Me, me, me;))

Ja gör det.... kommer inte att ångra! ;)

Ja men joo, absolut går det.

Du kan göra det med vanilla protte med.

de gäller o testa sig fram! ;)

Ja har fler ide`er nu så de kommer komma mer recept! ;)

2012-01-09 @ 09:55:19
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0