Fullrulle-jobb sen mat o nu natti,natti!

Yeahh, då blir de ett litet snabbinlägg här... ;)

Nyligen kommit hem från jobbet... :) fått lite timmar denna veckan. fun,fun! :)

Har hunnnit med ännu mer än tänkt... HAHA eller hur var de nu igen, (tidsoptimist,de var jag ju) ^^
Så de var några fler grejer som jag hade tänkt hinna med men som ja vanligt inte hann. ;S

Men de ble iaf: Städning, Hårfärgning, Matlagning, (like always), klargöra resten av tårtan, som Magnus skulle ha till sin födelsedag. Kalas, och en snabb fix innan de bar iväg till jobbet! och nu sista målet i magen..... And sone its the bed who calling. ;)) 

Lördags snack i går så i dag var de mina syskon som fick smaska tårtan utan mig och (sambon) för jag ska inte ha mög i mig 2dagar i streck!. ;P


SaoLördags snackset för mig igår Vart, såg ut såhär: 

Havregrynsgröt med kesella-funlight äpple. 

Protienbar.

2musli bullar och en trekant med ost och nutella på. ;P 

En Aroma mini-pizza, 

1musilbulle-nutella.

3miniglassar och...

små godis! 

this was my Saturday food for the day. ;)) 

men vatusan vad de lät lite nudå... HAHA får la bättre på mig då! ;PP 

******************************************************************************
********************************************************************************
*******************************************************************************
*Vill tillägna mina sista orden till Mitt älskade hjärta
Crimson! <3, 14dagar idag sen du lämnade oss,
2012-01-15, kl17.30 i dag... tänder ett ljus för dig! <3 



Take Care and I will se you!! ;) 

Se yaa. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0