What A!!? I`m very sick.... :/

Förkyld!! ;S mhm uppdaterat på fäjjan.. så vem kan ha missat det. ^^

Ska hämta min fina grejer fårn gymgrossisten i dag (snart) med.... Där ligger det många underbara produkter. ;P
som jag bara vill få använda! =D

Bl.a. nya Tbrallor! yeahh. B-)

*kommer lägga upp allt här sen. ;)




//////////////////////////////////////////////////


ojojoj.... e svår början på 2012.. som kommer sitta i ett tag men diffenitivt nya saker med spänning händer(kommer hända) med... =D

att börjat nåt nytt jobb, praktik eller något slags nytt överhuvudtaget är inte de roligaste när man inte är 100% frisk!

första dagen i går...
dagen vart väldigt inspirirande, då ja träffade personal som är utbildad(gjort) jobb som jag är väldigt intresserad av! .... skit kul o höra henne berätta om hur det igentligen är i ett sådan arbete... osv. :))

*de gav mig jätte intresse!!
 
//////////////////////////////////////////////////////////////////

 i Lördags då vi vart i Halmstad, påväg hem.... vart vi SVIN hungriga, så ett stopp vid MC:cke donkan., de blev det! ;)


träffade Gisela Nylander, och Micke Nylander.!!! =D
En jätte rolig körning med späningar på ett awesome möte med dom.
Fick många bra saker med sig hem i minnet. ;)) just ready to fight some more as sone as I`m havent a cold. ;) 


En qick uppdateriing! 
ave a great day! 
Se yaa!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0