Better Bigger and Better!!

Hallojsan!!

Hoppas allt är bra med er alla! Med mig är det Prima-skinka menat med - bara bra. :)

jag gjorde min sista nattjobb iLördags som sommarjobbare ;) resterande av de jag jobbar är vanlig vik nu + att jag ska få 2 stycken vik till på andra jobb. Vilket är super bra! :)

Ledig i dag, vik i morrn.

Så idag innan mitten på eftermiddagen då träningen ska ske. :) I dag blir det benträning, lets get better, bigger and better! ;))

Men innan gymmet blir det lite hemma fix som Toalett städning och rensning i rabatten..
--------------------------------------------------------------------
Någre sista motiverings ord!
*TRUST YOURSELF
*DIG DEEP DOWN AND ASK WHO YOU WANT TO BE
*DON`T BE AFRAID TO FAIL!
*DON`T LISTEN TO THE NAYSAYERS!
*WORK YOUR ASSOFF
/ARNOLD SCHWARTZNEGGER.
WORD! :)

Ha de gott and Take Care everyone! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gudaspis snygg du är på sista bilden!

Svar: Tack! :)
Madelen Nilsson

2012-10-30 @ 13:01:52
URL: http://www.elinsegnaunderbara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0