ÄNTELIGEN!!!!!!!!

 
Kristoffer Jonsson. :)
Ledig i dag... Så sitter ner nu och har precis ätit upp maten efter träningen.
I dag körde jag bröst, axlar , vader och någre set på Quadsen ;)
 
Hela 6veckor sen jag kunde göra axlar, Så i dag blev det denna härliga Onsdag som fick axlarna att lida. ! =)
Maxade dock inte men kände efter riktigt..... Och bra tryck och kontakt deee fick ja utan tvekan!! ;D härligt!
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Min dator är fortfarande inte helt återställd sen olyckan på den.
Kan vara inne och kolla på olika sidor på internet och använda vissa knappar-tangenter ;) but not all of them.
 
haha så irriterande.... ;/
 
 
Nya kläder på listan eller ska jag säg i min gaderob!! ^^ jaaa de lät möt bättre de! :)
3st Cheery hill Jazz Pants. 1st Charlotte-fit&smart rosa linne. 1 gymgrosisten linne.
1 Tshirt. 1 sport-BH och slutligen en liten bar... ;P
 
OCH idag har mitt paket från fitnessbutiken.se kommit =D de ska bara hämats på Maxi.  
O där inne i paket ligger det 3st bourn-Tback linnen och lite kreatin.  Presenter till sig själv är allmost dom bästa.. =))
 
 
Btw;
*Allways follow your heart and not someone else. Bee true too yourself*
 
 
Take Care and I will See Yaa!!! :))
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0