90+50+20+60 = nya PB!

Kört på som bara den...
Fått till nya PB men ett leende.. Dock aldrig nöjd på den punkten! ;P
Då jag varit nerrvig på att maxa och lägga i en extra spark i träningen pågrund av axlen så beslöt jag mig på att köra på och sakta men säkert kolla vart jag ligger på nu.
Även om axlen inte är 100% men tillräckligt för att jag skulle våga chansa. :)))
Och som rubriken lyder så gick det ju ganska bra!!! =)))  
 
Nya PB i marklyft.
Nya PB i bänkpress.
Nya PB i Hantelcurl.
 
Nya PB i sittande rodd.     
 
Och nya PB på att pressa mig. ;P om ja med tveksamhet kan räkna det som pb:or ;D Men diffinitivt nåt använd bart i att utvecklingen iallfall!! ;D
 
**Marklyft 2set på 90kilo, 1, 2:a och 1,3:a
**Bänkpress. Nästsista settet på 50kilo 1, 5:a
 
**Hantelcurl. 20kilos hantlar 1, stabil 2:a ;)
**Sittande rodd. 2set på 60 kilo, 1, 11:a och 1, 12:a
 
Annars i min träningen kör jag många repitioner på så tungt jag kan. :)
 
Nu när jag läser igenom detta inlägg så kan man tro att de varit en super vecka med tanke på alla PB:OR  men faktorn är dock att de inte har varit det...
 
Då de inte kännts helt 100 mentalt men de har någ sina orsaker som en utav dom ska undersökas av en sjukgymnast nästa vecka och skickas på röntgen.. Axlen då ;)
 
Men sanningen är la dock att man inte alltid kan va 100 och att hormonellt kan de ändras ofta på mig kännslomässigt. If you know what I mean. ;)) men ba visa saker får jag väl lov och säg. :)
 
Väger mig fortfarande varje vecka, nångång blev det var 2veckor i mellan men annars så är det standard.
 
Vikt förra veckan, 68kg+.
Biceps, Triceps- Armar; 35.4cm. under armar växt 1.5cm.
Vaderna är 39cm.   
Ska mätta visa områden om någre veckor till för o se vad de områden står på. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Invigt kläderna nu! ;)
 
 
Take Good Care EVERYONE and I`ll See YAAA!! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0