Onsdag!!!


Känns som om de vart ettt tag sen nu som ja bloggande men nja någre dagar sen var de allt iaf!
Internet har vatt segt o slutade funger i dag ¨så inte någ med att jag inte kunde röra internet o
blogga o greja men jag kunde heller inte göra mina uppgifter!!

sjukt irreterande....

Ledig från lektioner på onsdagar , vilket
gör att ja kan göra mitt andra ämne på flexstudier på hermods... men de går ju ba om man har internet!!



hehe jaaa så! Nu har jag fått gnälla o klaga för dagen. tack! ;)



I dag har de vatt tungt... men så är de i bl.a. får man inga motgångar så är de väl något som är fel!?
eller nja inte direkt motgångar men en dålig dag ba.

sjukt trött o matt i kroppen... Många faktorer som skall fixas o tänka o på samtidigt som man har en dålig dag.... NEPP- det är ingen bra tajming..... Men snart vänder de .... ska vi se! ;)


Ett litet bild race. ^^


efter cardion...


Dagens klädsel! :)


Nyfriserad o späcksad igen. My sis did it Yasterday! Thx Sis.
     

.......*.......*......*......*.....*.....*......

Byxorna sitter lösare o lösare så ja undrar allt hur resultaten ser ut på lördag! =D

*And thats the way the cookie crumbles* --  You know!!!! ^.`

Have great evening people!  
Se Ya!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0