Tävlingsbikini! längtan gör nästan ont... :S^^

Tävlingsbikinin fixad, poseringarna kommer övas med den på nu i helgen. På lördag, och denna lördagen blir ingen Höjdare då man ingen morott har... :S Alltså ingen ätadag käkar diet käk som vanligt..... Domedagen är då bara 6-dagar i från då!! ;/))))) på Torsdag  den 19/5 kl,10.00 på morrnen smäller det!! =/))Ska bli helt super!! 

Och vet ni vad!? ^^ min *fina* kommer ge mig en fin princesstårta på D-dagen. ;PP Aaooohh Coolt,, och gott!! ;PP

Längtar så in i bomben nu... Så att det faktiskt gör lite ont i själen just nu... Denna veckan har inte varit lätt över huvudtaget...

Speciellt inte i mån,
och i dag
då jag fick gå hem
tidigare än tänkt
pågrund av att hela
jag bara helt enkelt dog..... =O mådde jätte dåligt!! Bestämde därför att köra gympasset lite tidigare än vanligt denna gång (tog vilodagen på eftermiddagen i går ist för i dag) så blev tuttar, fram-axlar och mage i dag ist!
 

Nu denna sista veckan innan "tävlingsdagen, veckan" så Kör jag många reps och superset för att få upp blåset och bräna så möt kalorier som möjligt nu!! Dagens pass vart någ det bästa (även om det inte kändes så från början)!! 

Men vände fint men säkert!! 
Misstänker dock att om jag hade väntat till 16.00 som vanligt så hade jag varit sjukt svag iaf(svag-styrkemässigt) det var jag men hade någ inte haft ork till att utföra nåt... Nästan tur att jag mådde dåligt innan på dagen så jag kunde sova lite(vila) innan o få upp den (fäjk-kraften som finns kvar) ;S

Kör därför Morgonpass nu i morgon (ist för cardio) för att få ut så möt som möjligt av gympasset, o går en liten runda senare på dagen ist! :)

Se ya!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0