:)

Som jag sa i mrose så skulle jag ju lägga ut lite bilder på mig med tävlingsbikinin på, vilket jag tänkte göra nu!
Kommer dock bli loite bättre när färgen o glans är på...

Får la säga bättre lycka på nästa deff, benen de ligger efter i hårdheten gemföt med överkroppen. Speciellt om det är byggning som jag vill sakta på. Men men nästa gång är det scen som gäller så.... :))




Så vänner, :) så här såg det ut i dag.

Har några dagar till, till fotona ska tas så lite tajtare kommer jag bli.
Har drucikt så in i bomben med vatten nu ett litet tag för att tanken min är att göra en tömning på vatten.
Tror någ de kommer bli ganska äckligt att äta visa saker sen utan salt o krydda. :S haha men de får man ju ta!^^

Nu ska det ätas igen sen ska det kryppas ner i sänga för mys framför tv med honey! :)
Se ya!! 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ska du verkligen ge dig in på tömning/laddning? Det är lätt att det blir fel. Du gör rätt att ge dig in på byggning och inte fitness för du är ganska "manhaftig".

2011-05-16 @ 11:18:42
Postat av: Me, me, me;))

Ja en tömning på vatten är ju inga problem...Naj, jag har aldrig sagt att jag ska göra en laddning.

Men du, Jag tror att om du träffat mig i verkligheten så hade du sett att jag inte är "manhaftig" hm... Nej jag tycker inte att jag är det.

2011-05-16 @ 13:00:46
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0