Ledig = promenix,film,slapp, och sist men inte minst nyfriserad! =D

Vaknade men en enorm värk i olika muskelgrupper som heter duga... Så träningsvärk here we come!!

För att få en så bra start som möjligt så avkickade jag dagen med en promenix innan frukost time... ;P


Nice med ett svettigt leende när man ska njuta av sin efter längtande frukost, vet jag!! =D
Men kroppen den värkte och min period börjde nyligen så jag har sååå in i h-vetes ont i magen..... :S

Så jag tackar mycket vänligt för att jag är ledig några dagar nu. : )

tackvare min träningsvärk och min mensavärk så var slappedagen en skön en...
En liten stund iaf. :S som ni vet och jag har sagt så kan ja bli väldigt rastlös även om kroppen säger ligg nu stilla....

Lite tråkigt faktiskt!! 
Men men så är det.... 

Min hunger har varit HELT J*VLA FUCKED UP TO DAY!!! =OOOOOO
I varje mål.... Menar i varje mål, så har jag inte alls blivit mätt. 
Varje gång jag ätit så kommer sötsuget....:( väldigt tråkigt....

Ya baby;D just nu så har jag j*vlariden alla odsen emot mig^^

En kolosalt ökad hunger av olika andledningar.

Och ska hålla maten enom gränser denna veckan.

ökad sötsug, och mat överhuvudtaget....

Extra trött under *perioden* och pms-ig! ;DD hm... Undra hur detta skll gå. :S

Mitt tredjemål vart nypotatisar med stekta kyclingbitar, morötter och ett glas multibrus med saft! 

Gottis de ni!! ;Pp

I med tröttheten i kroppen den sa till mig att vila från gymmet i dag  så ändrar jag det till Onsdagen i morgon ist! ;)

Samt ska jag få en "nybörjare" som jag ska lära/visa hur det går till nere i gymmet i morgon så den snäckan är någ allt laddad. ^^ 

2-Filmer i eftermiddags och en klippning averkat av systern min! <3 love-blev väldigt nöjd med min lilla volym och längd på luggen nu. =D


hade/har även rejält med träningsvärk i biccorna vid mitt uppvaknande i dag. gjytttanssss! =D
Ha de fint... ;D
Se yaa!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0