Heavy leg-workout done!! Hard and heavy it was!!!

If it`s heavy, then it is heavy and not any middle position! ;D

Tunga veckan tog sin start i dag...

Vaknade med migrän och hungerskramper!! :S

Drog ut i köket tryckte i mig tabletter och en schake sen var de tvunget o lägga sig igen... Vaknade en timme efter och slapp hungerskramperna men malde fortfarande i huvudet.... =OO
Fy fabian.... vart min första tanke!! :ss Hur ska dett gå¨när det är tunga veckan på gymmet eller framför allt när jag ska träna o kunna skötta jobbet resten av veckan!! =OO

Aja, tänkte jag och steg upp drog i mig ytligare tabletter, koffien-t och Faktiskt en kaffe på det.
Jag, skulle dra ner iaf och hoppas på de bästa... Hade inget ila mående Bara malande värk.

Inväntan på att tabletten och kaffe skulle ta sin Dom, kollade jag på några Motiverings klipp på datorn!! :)
 och 1,2,3, så kändes allt bättre...

Väl på gymmet kom Adrenalinkicken igånga vid andra uppvärmningen på min första övning!!! And... Hard and heavy It was!

Vilken känsla.. =DDD
vilken grym känsla att överstiga min räddsla för att gå högre i vikterna vid knäböj på fristång!
Stången vid sidorna (som stöd) satt stadigt och jag Kämpade och kände på vikterna på högre vikt ännu en gång... ;D SÅ IN i helvetes gjytt...... ;P

Därefter stod benpress, som blev ytligare record på-220kg Satans vad insane galen jag kände mig!! ;PP
Därefter är det benspark som slut övning... tungt,tungt,överallt!! ^^ 

 

Magen smällde jag rejält också med tunga reps... legs and stomach it was and awesome it feelt!!




Lite latcho bilder med fläsket blev de med... ;PP
HAHA!



1-passet klart, 2-passet Blir om några timmar till... Då är det schoulders and biceps!!

Se ya!! ;D

Kommentarer
Postat av: klara

Vad tar du för tabletter när migränen kommer? Jag har haft migrän ett par gånger och det är ju inte ett dugg kul :( Något som funkat bra för mig är att ta Diklofenak (receptfrit på apoteket) när jag känner att migränen är på väg. De gånger jag hunnit ta dem har jag sluppit illamående och flimmer för ögonen.

2011-07-18 @ 15:25:29
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Me, me, me;))

Nejj fan... Och de ska gudarna veta att de inte är!

Ja, Jag fick tips att ta Treo-brustabletter med koffien i! Och tro de eller ej men det funkar awesome om man hinner ta dom innan de bryter ut helt... Vilket jag brukar hinna!! =D



Men de måste vara Treo med koffien i, de är något i koffeinet som gör Treo tabletten ännu bättre, och med hjälp från både så dämpar dom migränen... Inte alltid den tars bort helt men oftast.

2011-07-18 @ 17:30:05
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0