Envishet! Kommer Alla långt somf** med.... =P

Denna veckan har gått riktigt bra. =)

Varit ledig både mån,tis, och Torsdag med.


Man tycker att de borde kännts skönt... MEN...  Jag har ju kännt mig så rastlös i mellanåt....

Har jag inte hållt på i hemmet så har de varit på gymmet men där i mellan så har de käns konstigt, typ.. :S hm..




Men tror dock att de kan bero på att hrela sommarn har jag jobbat mig igenom... Min första gissning.
Plus att jag helt enkelt stressat upp kroppen till att hålla ett högt tempo så när den får lite vila så blir de HELT ENKELT FEL i bland!
Men i bland så,såklart tackar den mig med!! =D



Denna bild togs nu i torsdags.... Fy FAAEENNNNN!!! VILKET BRUTALT MÖRDAPASS!!

Körde för fanken superset mellan bröst och rygg!
Helt sjukt vad tömd man blir på det!! =OO

Det vart min sambo som sa: testa det, lovar... Du kommer känna nåt annat!
VILEKT JAG GJORDE!! =DP


HEPPHEPP!!  =P


Repsen var MÅNGA mjölksyran vart GRYM!!
så var som de skulle den dan..

Men känner och ser hur fluffig jag blivit, växt i muskelmassa javisst, men min fett procenten har ju med höjts så... 

allt kommer inte bara med positiv verkan utan de har oftast negativa faktorier med, i små mängder! 

Jobbade dagen i dag, hoppat in även nu i natt. Så jag börjar jobbar nu igen vid 21:00-07:00 i morgonbitti!!

Mhmm för er som känner mig, eller följt min blogg vet, eller kanske med kan ana att vara uppe på natten inte riktigt är MIN GREJ.. ;D

Men testar denna natten så får vi se! de blir en massa gott o grejer i morgon iaf!

 Måste med tillägga att en diet... och en tävling suger i min kropp nu, men kan inte börja med det förren sambon fått jobb och vi lever lite mer stabilt igen!

MEen.... sen!! =D HEPPHEPP!! lets go... ^^

Have a good one guys!
See yaa!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0