20 kilo på 5 år... is that good.. ^^

Ajemensan!!
Under tiden som jag och sambon levt i hop, eller varit ihop så har jag gått upp 20 kilo.
Vägde 50kg när jag träffade honom... nu 70kg! ^^

Men jag varken tränade eller åt så möt...
PLus att jag var rökare och kaffe kärring! ;))




men men någ snackat om det.. Måste avrunda snabbt här med för jag ska upp tidigt i morgon för att jobba så jag behöver hoppa i säng snart! ;)



HELA DENNA VECKAN har de gått bra med träningen... sjukt bra tempo och pump!! =D nice.... ^^
Nu på söndagh så vämder veckan igen...

Då är det tungt i 2v igen!! niceigt värre... =P

Börjat räkna mina kalorier per dag nu igen för att jag vill ha mer koll igen..



En bild på en av mina portioner i V. ;) muma!
hemagjord potatismos,kycklingklubbba och äggröra. Plus rödlök! och multi-brus! =P

Från veckan: ;P









supersettar här mellan 2olika skallcrosser (olika poseringar på armarna! så att säga)

Good night! :)
Se ya!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0