Feels so much better today!!!! and thats the true... :))

HHHHHajjjsannn hoppsssann!!! ;)))

Jaa, jag känner en så kallat fröjd i mitt huvud i dag... Hade inte dom tunga, framfrusiga - elaka tankarna med stort stampande i mitt huvud- (känslor)- tankar i dag på cardion. :)))))
Så skönt!!- att jag knappt kunde tro det!!? :S  

Det är PÅSK och jag njuter av påskalovet... iaf i dag. ;P dagen har varit skön, med trevligt sällskap en stund.;)
Det blev lite plugg på ett ämne som är stort och lite "för" komplicerat i bland... :S aaa gud!!! jag tror att dom på böckmans började undra när både jag och Jessy började *asg* i våra företagsekonomi böcker....

HAHAHaaa helt enkelt galet vad dåligt de gick i dag... Men kul som f*n det var det.. ^^

Avnjut ännu en måltid när jag väl vart hemma igen, de var såå gott!!
Undrar vad Lördagens resultat säger denna gången!!?
Ajaa nu vet jag vad jag ska göra i vilket fall som helst....

V. 18 på ett ämne jag läser i skolan, ska vi ut på praktik, tror de vart 2gånger i veckan!? jaja iaf.. de ska bli spännande... Att få lära sig mer om folk med ett funktionshinder och allmänt "folk" är alltid lite kul.



Trännnnnnnnnnningggggg!!!!!! ;PP

I dag
består ryggg och mage på listan, ska bliiiii kulll.... Ska krossa den j*vla rygga f*n så jag näst intill trillar ihop!!!! =O ^^
Ska någ busa lite med övningarna i dag med.... =O ^^
Neee blir det bra och orkar så blir det någ en liten uppdatering senare i dag igen.....


Se yaa!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Adam

Vad brukar du väga on och off?

2011-04-21 @ 12:07:54
Postat av: Me, me, me;))

Ja du, jag har nästan vägt 67kg som mest. On secone är svårt och säga men tror 57-58kg kanske... Innan jag började träna så var jag en riktig lättviktare, på 50-52kg så... ;)

2011-04-22 @ 13:24:30
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0