Uppdatering BABY !! ! :-))

Here WE goo ! =)
Hoppas allt är bra ! ?! 
 
Men vart tog helgen vägen ?? Känns som den precis har börjat eller skulle ha skulle börjat ?!! ;S 
Idag har ja / vi hunnit med att städat, gymmat, handlat, lagat mat, sovit kollat Tven, Skrivit kostschema. :))  
Och allmänt hunnit andas i mellanåt = SEG- SÖNDAG- MYS söndag ! ^^
 
Mitt erbjudande om ge en hjälpande hand äär fortfarande öppet. :) Pris för Tschema. Kschema. Och att gå igenom tträningspass ihop, säg på mejl el liknande. :) 
 
 
Kristoffer mitt hjärta är o gör cardion men är strax hemkommen igen. Disciplin ?!?! JoDÅsåattee !!
I Fredags var det mitt 13onde träningaspass på 9dagar så igrå fick de bli vila och i dag ett rejält svettigt Cardiopass på den andra gymmet.. Släggan o branthallen där är jag ! ^^
 
I morgon börja Strykepasset på ruta 1 igen. o kör tills jag känner att vila behövs .... :) Viktigt att lyssna på kroppen! Vägde mig i går morse - Gott upp 1kg. ;) tyngis- ^,` kanske ?1?!
Efter städning i dag blev de direkt till gymmet för some Cardio på Släggan där jag tog en bild på formen .... ;) Nää, jag hade kläderna på ! ;)
 
You guys can follow me at instagram too if you want. My name is muskelmadde. :)
 I dag är de ca 2 månader tills jag börjar att deffa igen inför tävlingen(arna) nästa år !! :D TJOOHOOO !! BOOM ! SMACH ! BANG ! ^^ <3 
 
 
See Yaaaaaa !! TAKE CARE ! AND TRAIN INSANE ! ;-D  <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0