My first day Onseason ! ^^ <3

Första deff-dagen snart avklarad ! :D Peace of Cake ! ;-) 
 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Känns askalas bra och gött att änteligen får börja ! 
Kristoffer min Kar, har 4vo 5v kvar till DC Lucia. hihi tror jag , ;) iaf så deffar vi både 2 samtidigt för en gångskulls ;) <3 på både gott och ont ! ;_)  de mesta gott <3 =D   
 
Om nu sjudomen kunde ge sig av nån jävla gång ! :SS 
Cardion blev av idag men inget styrke ! *tummen ner*  (frustrerande) JÄVLA SKIIIIIT !  avreagera mig lite !! ;P
Efter att Öronen de började värka, och bihållorna öma efter Cardion så kunde jag inte låta mig ggenom gå ett styrkepass- Jag som älskar att pressa tyckte JAA GÖR DE, men mitt förnuftiga jag -KÄNSLAN tyckte NEJ chansa inte nu....  för tänk om det sen kan klyva mig i ryggen ( att jag blir skit sjuk igen,värre än värst ) .... =OOOO
 
Nää, train Hard but smart ! Jag har aldrig varit med om nåt så envist som denna förkylning-behållsinfektion som någonsin varat i 6v som denna gjort, nu PUUUH !! :(( 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu har jag lite bilder sen idag... 2013-10-28 mån ! =) 
Vikten börjas vid 71,5kg. ^^ hihi Babe han sa...WOW 9 KILO KVAR TILLS 80KG GRÄNSEN ! ^^ hahhaah !
Ja.. minsan det är det ju ! HAHA .... =)
  
 
 
 
 
Gårdagens Snacks !! ;PpP 
 
Kommer nog ta lite mer såkalla formbilder. Just nu så är det svårt då man inte har någon som kan ta bilder på mig lite svårt sj ! ;) 
 
Och sist men inte minst Tusen tack MM sports för de gryma kostillskotten och kläderna ! :))) 
 
If you want to follow me at Instagram My name is MuskelMadde ! :)
See Yaa ! Take Care :)))
 
  

Kommentarer
Postat av: Janne

Man blir glad bara av att se dig :-)

Svar: wow, tusen Tack ! vad fint de var att höra ! =)
Madelen Nilsson

2013-10-28 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0