Stadig Kurva !!

 
Hej hop ! :) 
Nu har veckor & dagar gått..... är inne på min 2 vecka sen deff-start. Känns bra, men dyrgt ;) som ja alltid tycker det är de första veckorna känns (andra märker nog de fortare än en sj) tills man verkligen ser saker sticka fram mer och mer, då blir det mer påtagligt och motiverande ! :) Ni som syslar med samma sak känner nog eller någon gång ( kännt ) igen sig ! =))
 
 
Vikten ska och har dragits åt sakta men säkert... Hoppas på den stadig kurva... ! =/) 
 
Och Återigen Vill ni följa mig på Instagram Heter jag Muskemadde ! :)
 
Zessan är fortfarande sjuk... nja eller förkyld iaf... Näsan lille den riinner ofta på henne . :/ njaa snottan... Hennes andra spruta - vacinations spruta har hon inte kunnat få för at hon är förkyld... :/ Hoppas på att denna veckan blir bättre för henne ! <3 :)
 
Madelene, en vän till mig fyllde år igår så jag (inte gubben då han snart ska tävla) =))) 
Var och firade henne ! de vart jätte kul ! =) Tack för i går ! =) BTW jag är kanske inte så dålig på Bowling då jag FAKTISKT VANN ÖVER MITT LAG ! ^^ 
tror jag ska börjar Spela Bowling mer och mer då jag verkar tycka om det ! =)) 
  
 
ni som inte riktigt greppade det så är det jag som är Bodyb*u*ildaren ! ;-/) Jag vann på bowlingen igår !! WOOHOO SICKEN LYCKA ;PpP hade skita kul igår kv.... dryck,mat,bowling. ;) Jag drack ej, förutom ett halvt glass vitt vin ! men åt och bowlade ! ^^ 
 Innan jag hamnade på bowlingen upp i Nässby så var jag och schoppade med en annan nära vän som heter Lina ! =) jätte roligt ! åt kina buffe inne kstad med ! ;Pp Sicken gottegris jag är ! ;P <3 
 tog en bild på födelsedags grisen Madelene Andersson ! ;/) <#3 Grattis igen Vänen ! Tack ännu en gång för kvällen ! <3 :)  
 Zessan badat <3 ^^
 
En nytagen bild. Torsdags bilden8/11 ! :)) Formen känns bra ibland men sällan ;) 
 
 
 
 
 
Nää nu ska jag köra min Cardio innan tvätten ska upp sen blire Strykepass med ! :) 
Ha en de gytt ! <3  and dont forget to take Care !
 
See Yaaa ! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0