10 days left !!!! ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Heeej ! Läget folket?! 
 
 
NU ÄR DET BARA 10 DAGAR KAVR TILL JAG STÅR PÅ SCENEN ! ^^ super kul!! :-D 
 
 
Dock gått och blivit sjuk.... :( Jätte ont i halsen, ont som ff*n i öronen, spränger i huvudet... + denna jädra allergin som gör att näsan och allt blir värre ! 
 
 
Man brukar alltid, det är inte läge till att bli sjuk nu... och det stämmer in nu med FAST NU är det ÄNNU MINDRE LÄGE TILL ATT BLI "KUNNA" BLI SJUK ... :/ för nu ska man *jag* faktiskt upp på scen snart, och haar det sista att kämpa mig igenom.....
 
BUT
LIKE
I
ALLWAYS
SAY....
What
EVER
it
is  
ALLWAYS
DO
YOUR
BEST
WITH
WHAT
YOU
HAVE
AND
 
CAN
DO!!  Kan man inte göra som innan på grund av något *i mitt fall, är sjuk* så gör iaf något man kan göra och inte bara låter nåt vara... MED ANDRA odr allwyas do your best !
 
Vet att visa "gnäller" på att mina uppdatering inte är så ofta men tyvärr blir det så.... Annat som känns viktigare prioteras förre bloggen helt enkelt. :-) 
 
Denna veckan med fram till Söndagen den 9 juni har jag kvar innan jag börjar med tömning & laddning börjar Torsdagen fram till tävlingen på lördagen den 15 Juni !! :DDD
kanske mindre kul att göra en tömmning när man inte mår bra alls men sjukt roligt att det snart är dax !! ^^ ^^ ^^
 
---------------------------------------------------------------------------------------
Bilder från i går efter jobb,& skolan ef.m.... :)
Börjar hårdna till riktigt nu !! :-)
 
 
 glömde nämna att jag nu har skafatmig ett till gym nu ungefär en vecka framåt, fram till tävlingen iaf, för enbart poserings övning och känna lite till på mitt poseringsnr !! ;-))))) FUN-FUNNNNNN!! 
 
Take CARE & I prmise I will See Yaaa!! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0