7:e veckan. Dc.Lp. Tentamer ! ;-)

hej hop !
Mini inlägg.. ;-) jaa, jag vet. Nu var det länge sen jag skrev igen ju... ^^ men som jag sagt så är jag dålig på det...
Men ska nu göra ett till försök till att hålla igång bloggen nu när allt har lagt sig lite.. Iaf med honoms tävlingar och mina tentor... Min deff till Tävling går framåt... Är på min 7 vecka nu ! :D går bra.. Får resultat snabbare än förr.... så tummen upp ! 
 
Min sambo Krirstoffer J tävlade både i Dc och Lucia Pokalen på Fitnessfestivalen. ;) Kom 2:a i bägge tävlingarna !! YEAY =D vad kul det vart !!
 
Nu ska jag käk och plugga lite till innan det blir SLAKTERI PÅ GYMMET !! B-) Kommer lägga upp bilder på nästa blogginlägg.
Btw. ytterligare folk som frågat vad jag heter på Instagram. Muskelmadde Var namnet frotfarande. ;-)
 
Take Care ! <3 :-) See Yaa !

Kommentarer
Postat av: Fredrika Samuelsson

Vad är din off-vikt och on-vikt? Hur mycket har du gått ner på de här 7 veckorna? Hur många kcal äter du under deff och hur många gram protein per kg-kroppsvikt? :) Många frågor, men vore kul med svar! :) kram

2013-12-16 @ 13:47:12
URL: http://sixpounder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är din off-vikt och on-vikt? Hur mycket har du gått ner på de här 7 veckorna? Hur många kcal äter du under deff och hur många gram protein per kg-kroppsvikt? :) Många frågor, men vore kul med svar! :) kram

2013-12-16 @ 13:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0