Mer ägg mer tid!! B_)

Dagen den har sussat iväg idag....
Med En enorm glödinsatts för att göra mitt Cv- och jobbsökandet så bra som möjligt. 
Hoppas på att få mina sista papper i morgon som ja behöver till arb.f.m. Annars få ja ta tag i saken igen. ;)


kört Pecs och rygga*f*n*!! B-))
Gött, gött, gött....!!! ;P Gjorde nya record. nya PB i hantelpress! B-) feelt good!
=Nytt mod, nya tag och nya resultat!!!


Nu kokar jag ägg till mitt mål som skall ske snart. ;P *intessepilen antecknar* ^^



Passet i dag! *Bröst och rygg!*

pecs: 3övn sammanlagt. 

1:övn-efter en rejäll uppvärmning med några sett. Hantelpress 4set. *6-8reps. 
2:övn-Hantelfleys - rakbänk 2set,  6-8reps.
3:övn- Fleys i cabelcrossen 2set*7-10reps.

Rygg: 6övn sammanlagt.

1:övn-Chins i maskin 3set*8-10reps.
2:övn-Latsdrag i cabelcrossen. 3set*7-9reps
3:övn-Sittande Latsdrag med omvänt grepp. 2set *5-8reps.
4:övn-T-bar.3set*7-9reps 
5:övn-Stångrodd i smeten (då fristång vart upptagen). 4set*7-8reps
6:övn-Superset mellan stångrodd med omvänt grepp och stående rodd
i cabelcrossen.2set*12-17reps.  

Hell yaa. Vad detta vverkade vara ett långt pass! ;) nee inte så långt bara ett j*dra tempo. 
Har/hade mensvärk mitt i allt hopa så bältet medverkade en stor mängd av passet to day! :) Tur ja har som bälte finns!! =D

Äggen på knäckebrödena blir uppätna i denna stund nu så jag tänkte låta bilder talat mer än min ord. ;))
   XD<3

 min mat efter gymmet. ;P
dinkelpasta med gul lök, paprika, och knäcke.
Och proteinkällan vart en riktigt god Protiendessert! ;P

Denna gången gjorde jag den på Casienprotien. = super god den med! Smaken Varierar även om de kan vara choklad protein... De varierar från märke till märke gällande smaken på dom.

*Just so you know!*


Och Nu när jag nyligen tilagade en sådan till Sambon så ( män är större behöver mer ) så fick utmanna desserten denna gången med mer ägg. 

6ägg, 2gulor o 1/2dl protte
Skall va inne i 25min, för att hålla ihop. ;) När man sedan föser över den tille n tallrik så rinner de i mitten av den. ;P mmm yummi! 

Skall testa med andra bär frukter o protiener snart. ;)) skriver upp recepten här sen! 


Take Care....
Hope you had a great day.
Se ya!! :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0