Snart kan jag pusta ut.... :)

Kan inte riktgit säga att jag har varit helt stabil med mina känslor men de har ju sina förklaringar....:(

Så snart som allt de här med försäkringspapperna är klara (som det nästan är nu), det är bara livsersättningen med som jag väntar på, så jag kan betalat djursjukhusen... 

Sen kan jag helt och hållet behålla Crimson<3 i mitt minne som de goakatten han var och lägga allt de sorgliga på hyllan och bara blicka framåt! <3 <3 <3

Och som de lutar nu åt att få jobba där jag vill! ;)

I Söndags körde jag, sambon och Sofie (hans syster) styrkepass!! ;)
Det vart riktigt kul att komma ut på morgon och påbörjan den dagen med ett förbaskat bra pass och med en Fire:het som Sofie med sig!<3

** älskar, o blir ännu mer inspirerad av att köra ännu hårdare och bli ännu bättre när jag ser andra kämpa, och verkligen visar sitt eget jag!! ;) love, love, love! 



körde nya Pb, i benpasset i Söndags. Körde nya Pb i Tricepspasset i måndags! Sen har vi
har jag vilat nu i Tis, Och i dag-Ons. ;) nya Pb till denna veckan kanske! ;) 

nu kör jag på 27,5kg hantlarna i triceps extention bakom nacken! :) like it!!B-)
...

**********************************************
 Dinkelpasta,kyckling, o paprika, O-mega3. 

 




/Take Care, have a good evening!
Se yaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0