frustration blir utredd i ord..!!

wow..Jag håller på att spricka!   Av allt och alla fråger/svar jag har i min lille hjärna.
Ja ok... Vissa saker ska man någ bara ha för sig själv... !!

Mmm visst! Men Vad tusan gör man när man bara hör folk som bara tro sig veta ALLT!!? ? och sen blir deras svar typ...


*"jag har igentligen ingenanning om hur detta "jag just sa" är, eller hur det fungerar men jag tycker om att säga vad jag tycker så jag skriver ett inlägg här iaf - /och förstår då inte att denna person tyvärr gör bort sig. :/


Jag lyssnar på människor, Jag tar in dom som personer...och visar dom att alla få tro, tycka med gränser...   men visar "du" mig ingen respekt så kan man glöma att jag ska stå kvar där och ta emot....

Något som jag har lärt mig i min uppväxt är att man får inget, nej inget tillbaka för att vara för godtrogen... de kan tyvärr bli tvärtom. 


Ja vill inte sluta tro på folk...

Ja vill inte sluta tro på att folk kan ändra på sig, sitt beteende m.m till sitt bättre.
....

Men de är så mycket som ja vill,mycekt som jag kan göra nåt åt men också möt som ja ej kan göra något åt...

Jag är den jag är..
 Och är väldigt stol över hur jag blivit och hur jag tagit mig själv in till mitt liv, till de liv jag har nu!  Men speciellt vågat tro på mig själv men också låtit andra tro, och låtit mig få blomma ut.... till den jag är i dag!



<3<3<3<3<3


Nee, vänner jag orkar inte sitta här o leka mer med orden.... Jag blir ju så känslig.... ;))

Jag talar ist om vad jag körde i dag... Jag malde axlar idag!! B-))


... Men vaaa fannnn hände!????
   Kände mig sjukt klen i hantelpressen?? :( så jävla tungt att ta...

/tror dock ja vet varför....

 (visst har alla sina dagar men)
jag har ju kört en annan typ av hantelpress, man placerar armbågen mer framför sig själv och pressar upp i den riktning.

Man gjorde ofta den på stenåldern... ;) För i tiden då man hade stenar ist för hantlar.....

Tro jag påsåvis tappat lite i den vanlga hantelpressen.., :S menmen -I`ll be back! ;))

Men de gick dock awesome i alla fleysen så nåt bra måtte ha hänt med!! ;)))
Dock ingen bilder... inte på mig iaf! ;))



Crimson i sin tröja! :)





************ And aaapsssttt.... ;P I did it again! ;))
Gjorde en prottedessert fast med både äppla och hallon.. ;P
... o kletig i mitten, ;P   

Fann.... Jag gillar verkligen den skarpt! B-) typ mitt godis på vardagarna! :))


Take care and I se yaa!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0