Första inlägget i år! :P

2012 har la inte varit så länge men den tiden som varit har varit fin än sålänge! :)
Med puss<<r o lite bus med min knäppa sambo. <3 så står allt på sin rätta sida!! ;)


Känner hur denna sjuka värk jag har i  typ hel min kropp har tagit sig sin rätta nu.. !! :S *skönt, vet ju nu att jag t-värken intre kommer bli värre. ;) 


Fler reps denna veckan. Med andra ord många repitioner. 


(i 4veckor nu har jag kört tung-vecka, fler-reps, tung-vecka och igen fler-reps.)


För att ja ändrar om i gym-schemat sen dieten. Är för att få förändring. Och med maten har ja stegrat med ca 200 kcal var vecka. Så ja inte skull lägga på mig nåt.     Resultat= positivt. ;))    
energin är på topp igen, Nu kallar varje pass efter mig;P  så de finns inga stopp för att inte bli bättre..!! ;))


I går när jag körde biceps and triceps (jo, ja kör fler reps men burkar räkna vid början) men igår gjorde jag inte det. Utan jag började räkna när det började göra ont!!


:S = ajaja, fy f*nnn vilken känsla... Klart att man alltid pressar sig till smärta men att verklgen börja räkna då det börja gör ont, gör att de blir fler reps än vanligt.


Men det är träningsvärk jag letar efter så då följer man *No pain No gain* ;D




And I always want to gain some.... !! you know..  Yeahh!! B-)




Nyår blev inte som planerat,

men när blir nåt det . ;7 

trevligt vart iaf. :)

sambon vart små sjuk i går, hade feber heldagen så anade att han kanske var tvungen till att stanna hemma. Men nee. : ) han följde med!

Hade inte blivit de samma o fira utan honom. :S men nu behövede ja ej det. : 9


 typ ser knappt nåting, dimmigt o alla andra gömmer sig vid busken. ;P

men På denna bild smällde vi in 2012...!! :))




Ps: Crimson är såååå mycket bättre nu... !! :) <33
Hans energi kommer mer o mer tillbaka och bara föda upp han rikligt igen nu så han inte förblir en allt förmager kisse. ;) han är på god väg (där också) till att bli helt bra. :))
  

Have a great 2012-Sunday- * kan tänka mig att de flesta är bakisar i dag* !! B-) 
Se Ya!! =D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0