Sponsrad och en allmänt stor kropssbyggare = unik ! !

<3 skänker några tankar till mitt h<3rta här först! <3<3<3



////////////////////////////////////////////////////////////
sol,sol,sol. Började denna dagen med! = Härligt värre!!
 ble lite oskäker på hur jag skulle göra i morse, angående cardio, träning o.s.v.... men de löste sig till de bästa! ;D

Jag gjorde allehop! Vart både ute i solen och kontidtionstränade+ ett baksida benpass!! B-) yah baby, LOVE,LOVE löövv it! <<<3


ready to go here!!! :))   yeeah ;P

dagen har bara varit super god idag! ett fette h<3a på det. :) 

Skulle dock jobbat natten i natt,men de ringdes o lämnades återbud på det, skulle suttit vak. 
Men den äldre hade inte långt kvar i livet så familj o.s.v. fick den äran! <3

Fick då ett infall i kv att... DÅ KAN JAG STICKA IVÄG O köpa HÅR.F.G. ! ! =D Mitt hår behöver verkligen en omgång igen nu.... 

Vart sugen på TE så stannade till vid den avdelningen med... Fann då detta:...
Grönt TE, med Apelsin och björnbärs smak i denna !! mmm nice :) 


 de har en fördel med att bara ha en färg i huvudet... Man spar pengar... !! men de är enm världslig sak... ;P;p;P;p 

får bli mitt morgon värk de däran..  ! ! 



... Backa tillbax till gymmet så möte jag en underbar äldre kvinna som bara hade det sjukaste goaste inställning ! 

Och en underbar attityd! :D 
Så roligt att möta såna männiksor. :)) 

Inte någ med det. Utan hon öste komplimanger, + tog mig som en sponsrad och allmänt stor kroppsbyggare ... !! En ända stor ära.=0 =DD

Såååå tack så hjärtligt för dina fina,o sköna komlimanger, du gjorde min dag, hade ett stor leende o en inre starkare glöd, som bara ligger där o låter mig pusha mig ännu mer till att bli bättre.. så tack!! 
  


 mm lille jag, !!.... :) 



dont forget to love each other ! ! <3
takecare! And I see yaa! :))
 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0