wow , de är mycket möjligt! ;))

att detta inlägget inte blir såå läst brattt imed jag KOLLAR PÅ TWILIGHT!! =))) o är så tagen av att

regisören har gjort dena så otroligt bra och detaljrik... !



Helt otroligt! !! n!! !! !! hahah o JAAA jag vet att ni har kollat/hört detta inna men jag är ju ba SÅÅ tvungen att upprepa det! <3 ;PP


Jobbade natten o morgonen i dag så komm hem tidigt i dag! ;) yeah nice..!! :)

 vatten flaskan i högsta hugg med överallt! ;))
Vart på bibblan,  o hyrde en film ännu en gång.. ^^
kommit på att man kan hyra där med, men dom inte har de senaste filmerna men de är billigare och aa why not..!??? X)


////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Fototagning som jag gör mig redo till kommer att vara i slutet av Maj månad/början på Juni, typ får se när jag känner att formen börjar närma sig. :) 
Saker börja hända men möt ska de till! 

för en gångskull så skall/gör jag ett fototagnings"album" för denna deffens skull, tanken är väl att komma lite längre i utvecklingen och vill kunna se det med. :) 

     
*******************************************************************************
Have a nice evening and Take Care! 
See Yaa!! :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0