Typ... Spillotid = bloggtid! :)

HAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! :)

Kunde skrivit för 4dagar sen, i förgår, i går e.x. Men ärligt inte pallat!  


Nej! Men jag har haft migrän i 4-5dagar nu, den är fortfarande inte helt väck... :(
Det tar jätte mycket på krafterna. + att ja går på D* så kan inte precis födda upp mig ännu! ;S 


Det har gått mer än halva tiden på D nu. tiden knaprar i väg..
Vilket Känns kanon, speciellt när allt går så bra!:)  

     

///////////////////////////////////////////////////////////////////


Jobbar mycket, tränar mycket + allt annat utav det så det e allmänt stor fart i vardagarna hela dagarna! ;)

Så när ja då inte känner mig helt kry pågrund av migränen så blir de inget bloggande, pallar inte, sorry! :S 


*värken vägrar verkligen försvinna, ahh jag har verkligen inte tid/råd o ligga o vila just nu! :/


Inte bloggat på ett tag nu så lite bilder blir det allt nu.  
 
    



  
*Ps: ni ser den lille döskallen på min dragkedja!? ett reflex märke är det,
  så mitt nya smeknamn på jobbet är nu ; The Evil one! kul! ;D haha! 
 
************************************************************

  -jobbedax där! riktigt glad den dagen. :)
*************************************************************


 

Någon som lärde mig avslappnad modelpose häran, ;P nee skulle visat de nya
pyjamas byxorna men speglen är ju för hög till det, stod ändå på tåna! ^^ 



////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Take Care and bee good to you self no matter what becasue you only have ONE lifetime here! :) 

Se Yaa!!




 

Kommentarer
Postat av: Sammy

du börjar hårdna till nu madde. kul att se att det går framåt.

2012-04-27 @ 18:28:04
Postat av: Me, me, me;))

Tack! Jaa, jag tycker de börjar ta sig nu... =))) Funfun!! Jag = hårdare = gillar! B-)

2012-04-27 @ 19:29:13
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0