Ord kan stå för olika saker och för olika personer! :)

Det är en sak som är tvärt säkert. Att Ord kan betyda så mycket mer och ord kan ge en mening med olika saker kring olika händelser...


T.ex ordet *Söta dagar* ; söta dagar kan betyda att man haft en perket dag med sina nära och kära eller bara med sig själv.

Söta dagar kan betyda djur; Man har haft en otrolig bra dag med en söt ponny o.s.v. ;)) hehe nja nu kanske jag inte ska gå in på fördjupt vatten, så att säg! ;P


*Söta dagar* kan ju såklart med betyda mat/kakor/ och jaa, alltså allmännt sötsaker.. Men Också ett bra namn på en BOK!! ^^
AAAja, den handlar ju dock om allt *Bad*-socker rus för kroppen! :)  


Vi (jag) inhandlade den i går! =D o den ska minsann invigas rejält efter tävlingen och fotografierna...=0))

Ni förstår jag har ju alltid älskat och baka och lagamat....
Men har aldrig kunat fullfölja den planen...

GICK MATLINJEN (livsmedelslinjen) från början i gymnasiet men fick sluta där pågrund av mina allergier. ;S
Men men jag är dock en liten bagare på hemma plan lille jag! ;P


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Vilar från träningen i dag, från styrkepasset. Cardio like always! Cardion kändes dock seg i dag då mina ben värkte av all träninsvärk jag har... ;S 

Vi Byggare är la alltid glada för alla Tvärk ;)) men dock i måttligmängd, tar på krafterna att gå o ha ont som f*n... ;P men i slutvändan är det alltid värt det! 


  önskar nästan alltid att trycket och pumpen alltid fanns där, även på hemma plan o inte ba på gymmet.. ^^ men desto tajtare man blir desto bättre känns det på hemmaplan! ;))

 jag är så in i helv***s exalterad inför Domedagen för min sambo =0
DET kommer kännas o va sååå sjukt kul och grymt med massor av bilder på honom och allt samt en massa skrik från mig nere vid publiken!!! XD


Have a awesome day!!
Take Care and I`ll Se Yaa!! X :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0