Formen = bättre / tiden = inte långt kvar!! ;D

Ja men jo, formen blir bara bättre och bättre.

Den har verkligen förbättrats sen sista jag deffade.


Både i massan och i sättet att bli/ formas/ bli hårdare.

Och det mina vänner är gult värdt i det som jag vill uppnå! :)


///////////////////////////////////////////////////////////


Nu har jag kört på i 2månader, alltså i 8veckor. :) Och bara 4 veckor o någre dar kvar! :0

*Tiden går la fort* sometimes! 
Fotoshooten är då inte långt iväg nu!


Finns inte mer att tillägga utan att jag med en positiv attityd har med mig i mitt deff-bagage, iaf.. ;)

  ;) like the face!!? 

 -de nya brillsen! =D
As nöjd, o himmelskt vad skönt de kommer att vara ute i solen igen utan att ha denna j*dra huvudvärk heltiden..!! :( 

***  ***

Dagens pass vart ben, vader, mage i dag sen blev de cardion.

Cardion den ändras lite då o då, menat på att den tas i bland först på morgonen eller senare på

dagen eller precis efter styrkepasset. 

*Allt brorpå hurdant jag jobbat.
 

****************************************************

Have a nice evening now everyone! Och hoppas ni haft/har en glad,skön Valborg! :))  
Take Crae and I will See Yaa soon again!! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0