Yeahh, första d-dagen avklarad! ;)

Diet-dagen då! :) den tog sitt språng i dag... Vilket jag har längtat efter. ;P

Steg upp lite i sex för att äta mitt första mål- innan kardion, sen bar de iväg-ut. ;)


Thihi, 2-thin crisp och makrilfile i tomatsås. MMm.... Hm vad jag stank fisk. Frirre ut på promenad, DET ÄR GREJER DET!! ;p


hehe så jävla kul, 10 makaroner de är grejer det.. *asg*^^^


redan mitt på förmiddag så kände jag en snabb hunger, (vilket jag inte trode skull sätt in så fort) iaf inte så fort, o mycket... :S Men nu jävla ska de hända grejer på kroppen! vill man nåt riktigt mycket får man bita ihop.


 ser lite bättre ut med all sallad! =DD


Och såååå HÄR kände jag mig på gymmet, o i dag... sjukkkkkkkttt lafddddadd för att görraa ett

supperrr pass!!!!!!!!!!!!!

;DDDD så skulle de varit heelllllaaa tiden!! :)))





Nu kör jag halvkroppspass,
Sao today vart det överdelen;) :




Bröst,rygg,axlar, och armar!!
Imorgon Ben,vader, mage!
sen omigen och cardio varje morgon. Vilar från styrkepasset vid behov!

 Thats it! ;D







Mumsar på maten efter gymmet. ägg och 2knäckebörd!
Mmm mat... ^^





Sleeptight...
Se yaa!! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0