wow-väldigt trött i dag!

Riktigt trött ha jag varit i dag. Drar någ o lägger mig lite tidigare i dag så får vi hoppas på att ja ej är så trött imorgonbitte!

Dagen har gått som smör, alltså undan, annars så finns de inget o klaga på..... Ba väldigt trött!

Wow Nu är det snart SM- i västerås!!=D det är ju nu i helgen... wow, ja antar att alla har sjuk längtan  nu dom sista dagarna... grymt kul!


Bjuder på en morgon bild innan cardion i morse. =P
Morgon pigga ögon haha or not! ;)


/körde 46min T-cardo ist för ben, vader, mage. För de kunde verkligen inte köras:S sjuk träningsvärk alltså. =O någ för att ja inte kunde träna på 5dagar innan så blev de ett jävla bra tryck o flås^= träningsvärk! ^^ hehe

     
...***....


Nu har jag nästan liggat ner en timma..... SJUK SKÖNT! -viljat göra detta hela denna dagen, så nu är jag nöjd!! ;D

dieten går bara bra, nyligen börjat känna hunger på morgon cardion nu... :S Så allt fungerar iaf. ^.`But A Girl Got To Do, What A Girl Needs To Do, To Get In Shape!!




*Thats the way the cookie crumbles* ;;))




Have a good one!!
Se Ya!! =D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0