Resultat koll i morgon!!

 
Gick genom de sista på provet igår som skulle va i dag.... Men nåt prov blev de inte! :(
Har kännt mig lite konstig i kroppen den senaste veckan men sen försvann det.

sambon har vatt sjuk hela veckan men nu mår betydligt bättre, närmar sig att bli frisk. :)

Medan jag min förkyldning kom i går morse och fortsatte sig mot att bli värre mot kvällningen.:S not cool!!



Gör nu allt i min makt så att ja ska bli bra så fort som möjligt..... träningen-(stryketräningen) går inte o göra nu... :(

Men gör cardion på morgonen så länge de inte blir värre o får feber eller något.
På de vis känns de som dieten inte blir blir helt fucked up!



Sjukt dålig tajming iaf...Yeahh and I know de är aldrig nån bra tajming but nu är det min sämsta tajmin att bli sjuk på.... but I keep rolling.. ;) 

Är nu elva dagar in på dieten, kollar vikten o nåt mått på lördags-morgonen.;) Nu har ju inte allt gått som de skall så vi får se hur resultaten ser ut denna gången... 

Inte styrketränat på 3-dagar nu och förhopningsvis bara 2dagar kvar.... Hoppas ja kan börja träna

på måndag igen!

 :)

Annars är de bara o ta sig kragen o keep going såklart! =D


trode inte ja skulle bli sjuk, men efter hemkomsten där så gick de nerför...... tyvärr!
Käkar:  "Kan Jang"o vitaminer, mycket Te, Grön-Lemon Te!

Och allt som kan snabba på prosescen!!

På promenixen var det fullt påklätt-varmt o härligt... speciellt frysa vid förkyldning är ingen bra ide! ^.`





hehe, min bakgrundbild på datorn! söt va!? ;D
.....................<3..........................................


Inte blivit inring på jobbet på ett tag nu.... Dom fick ju för sig att de skulle vara vikariestopp..... :S mm undra hur länge detta kommer att hålla!?

Även om ja är sjuk så tamed f*n kommer rastlösheten.... !!
Men de fixade sig... ^.`

välkomna helgen nu!!
Se Yaa!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0