Great day!! ^.`

Great Monday today! :))
woke up today (wit a little bit tired eyes) but fit for fight.....;P
After my breakfarst it was time for a sweaty cardiopass as usuall!


I did a test in school today as I passed by a wide margin!! Yeahhhh. ;PP


Önskar jag var en männsika med bättre /snabbare tänk så ja kunde skriva hela bloggen på engelska... HAHA men tyvärr, hjärnan går ju på hög varv....

Får la tänka på att den kraft o energi ja har under dieten inte ska förbrännas i onödan. HAHHAHA fy vad dålig jag är... ^^





Nej någ med skämt osidor!
Dagens styrke pass vart: Underkroppen vilket resulterar i :

Ben: fram o bak plus vader o mage! ;)
gött o köra ben nu när jag fått vila lite speciellt från knäböj i med tattueringarna.... Inte bra vid läkning!



Nu är det absolut inte många skorpor kvar på tattoosana. =D o de har slutat o klia SÅÅÅÅ FÖRBASKAT!!!! :S FY FAN ASÅ.... Jag led vid läkningsbörjan... :/





Now some Photos from Yesterday`s workout:

Hey!!!! ;D








Yeaah...This was all for me! :D 
sleep tight...



Se ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0