kisse misse!=DD

Lite uppdatering nudå! ;)
Bloggade ej igrå så tar 2dagar i dag nu ist. ;)

Kände mig yr o väldig frösen i går ( dieten som spökar) men annars går allt bra.

Vatt en liten karamell o få till kostschemat till vardgen men de verkar funka nu, gjött de! ;) typ

när hela denna veckan har gått så måste de någ kommit in i hjärnan om vad som ska intas närt.

tar lite tid, maybe är att jag som är extra trög. =PPP

Tycker det är såå skönt att änteligen kommti i gång med deffen nu! 
Och är riktigt spänd på resultaten... =D



Igår på morgoncardion såg föjde något svart efter mig, med en riktigt fluffig svans... =))
En källing som med ville promenera med mig. ;P

 
hon trode någ att ja inte gillade henne för att jag inte tål henne, så kunde inte kela med finisen ju.... :/


:):)....


en utav mina mål.... =) mmmm knäcke o ägg är muma! ;P

cardio gått skita bra.... kände av johon blund i ögonen mer o mer men det är ba o fixa till med sömn el koffekoffe,kaffe. ^^


Vilade från styrke i dag så körde 2:cardio pass to day.



svettig o dan hela dagen långggg. ^.`




Nuuuuu har jag TINGAT en liten kissebäbis!<3 så happy.=)
Väntar ba nu på att han ska bli tillräckligt stor så vi kan hämta hem honom! :))))


Sphynxkälling:

Min bäbi!<3 så många fina grejer ska ha få när han kommer hem. :))
ska någ sticka en tuff tröja till han med! hehehe^.`


Men vad ska han heta???? förslag, sambon vill att han ska heta Arnold^^
Och ja tissebäbis hahhaha nee men kallar ha det än så länge.




Ha de gott! got to get some sleep now.....^.`

Se ya!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0